"En större fettförbränning från en morgonpromenad kompenserar kroppen med en större fettinlagring under dagen. Som alltid är det kcal in vs. kcal ut som räknas." ;senaste lästa

Idag har det varit en sån där typisk mysig härlig juldag. Ingen stress, inga måsten, bara att luta tillbaka och vara. Myst med familjen, tittat på lite filmer och pratat, det kan inte bli mycket skönare just nu! Nackdelen med allt detta är dock att man under julen äter helt fel. Detta har fått mig att (mån om hälsan som jag är) faktiskt ta och sätta igång alarmet på mobilen för att imorgon dra mig ut på en lång härlig morgon promenad i kylan med Oliver. Det känns som att jag kan klara det men som att jag samtidigt kommer få den typiska morgon tanken "jag kan ligga kvar litet tag till, jag ska bara vakna till lite"  och som ni säkert många vet blir man ändå fast där tillslut och inser att klockan blivit alldeles för mycket när man väl kommer upp. Men, nej! Det ska inte få stoppa mig. Jag ska faktiskt ta och kila till sängen redan nu och läsa lite, sen blir det sov dags för imorgon ska jag upp när larmet ringer. Hoppas ni haft en bra dag! Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hahah. jag sover alltid till typ tolv;D

2008-12-28 @ 18:52:03
URL: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0