I became better and better

Attans, jag har verkligen saknat att sitta här och skriva Men med ett leende på läpparna så kan jag säga att jag är på väg att bli frisk även fast förskyldningen sitter i men ackack, det är sånna tider nu! Uch vilken vecka det har varit för min del. Jag har så gott som bara orkat ligga i sängen hela veckan och knappt orkat lyfta ett finger eller kunna få ur mig ord p g a hals ont, feber, ont i kroppen och i allmänt förskyld, fy. Nej, det känns med andra ord verkligen bra att smått kunna komma igång lite nu igen och jag hoppas på att hålla mig någorlunda frisk fram till jul och nyår. Hoppas ni andra lyckats hålla er friska i kalla Sverige, Nu måste jag ta och fixa lite inlämningar som jag inte kunnat göra. See you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0