I'm sick

Ja, rubriken säger  i princip allt. Idag har det blivit till att ligga hemma hela dagen och kommer även fortsätta så hmf, känns så klart inge vidare.. Jag vaknade imorse och hade tappat rösten helt och lite har det släppt men jag får nog fortsätta undvika att prata tror jag och eftersom ingen annan ens hör vad jag säger finns det ju ingen vitts att ens försöka just nu. Nej, jag får ta och spara mig lite och fortsätta med att försöka få i mig lite glass och te. Ska ta och lägga mig framför tv'n och jobba lite nu, eller i alla fall försöka. Hoppas ni har lyckats hålla er friska ! puss från en sjukling

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :)

Usch då! Hoppas det blir bättre till imorgon!

2008-12-01 @ 22:01:53
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0