immunförsvar

auf, igår började jag känna mig lite krasslig igen och en natt med hög feber och huvudvärk fick mitt konstaterande att jag olyckligt nog blivit sjuk igen. Just nu har jag riktigt ont i huvudet, feber och känner mig allmänt hängig, inte okej. Jag ska nog faktiskt gå och dra mig emot soffan igen med en stor varm kopp te, känns som att jag behöver det just nu. I helgen var jag förresten ute i Fjärdhundra med josefine och saga och kikade på lucia cupen, var helt okej faktiskt. Träffade på Jocke också, Me like Men skulle tyvärr upp tidigt dagen efter så kunde inte sova hos han auf, kast. Nu till helgen kanske om jag blir frisk! I hope soo .. Nu ska jag dra i mig massa vitaminer och te. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0