min dag som började; botten och slutade med toppen(!)

Klockan 08:46 satt jag på ett sjukhus i Uppsala och väntade på läkare, väntade och väntade tills tiden tillslut stod på 09:00 SUCK. Gick snällt och frågade om hon var där Men, det råkade vara så att min läkare varit sjukskriven sen en månad tillbaka och kommer vara det fram till febuari ungefär Men, ändå har dom så klart glömt att meddela detta. Jag säger bara; Sveriges jävla Sjukhus, läkare och landsting. Det slutade inte med detta utan när jag satt i bilen med mom på väg hem konstaterade vi ganska lätt att det här varit en ganska jobbig och dålig dag. Hmf. När jag väl kommit hem försökte jag få tag på Elin som jag självklart lyckats smitta ner, stackarn !! Jag får panik. Inte Elin. Elin ska inte vara sjuk ; så är det bara. Närmare eftermiddan bestämde jag iafl. mig för att träffa Jocke istället och gick och mötte han med Oliver, gaah, det var riktigt kallt ! fy. Hur som helst vi kikade på film och lite sånt tills jag skulle iväg och träna, vilket var jättemysigt ! Nu kom jag fr ett litet tag sen hem från träningen och har slängt i mig lite mat och nu ska jag hoppa in i en varm skön dusch, åh det ska bli härligt. Bodypumpen gick förresten väldigt bra och var rätt kul också! Något jag kommer fortsätta med framöver, grym träning! Ciao sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0