mitt fixande& trixande har givit mig årets snyggaste loggbok och jag har namnsdag!

Idag har jag haft en väldigt skön dag faktiskt Men, ändå lite seg. Jag har mest suttit och prata med elin om allt mellan himmel och jord (as always); då, inte minst om saker som: misstag, killar och sex. Haha, som vanligt var det otroligt sjukt och roligt; vi är trotts allt bara bäst tillsammans. Efter en seg dag och lite sovande drog vi oss ner till stan för att sola, puuh , otroligt skönt!  (och), det var definitivt på tiden till att se till att få lite färg på sig.. Mmmm, ibland är det faktiskt bara för skönt att få lägga sig i den där "cancer framkallande kärring grillen" haha, skämt åsido ibland får man faktiskt unna sig. När jag kom hem gick jag ut på en lång promenad med Oliver, auf kalltkallt. Men det blev iafl. en sväng på sådär en timme och när man väl kommit hem känner man verkligen att det var värt den där extra rundan speciellt nu när jag inte kan dra mig ner till gymmet. Annars har jag fixat lite små saker och pratat med lite folk och jag måste ju såklart nämna att jag efter ett långt diskuterande mellan mig och elin äntligen fixat mig loggbok som verkligen blev bäst! En massa sjuka kort på flickan själv och mig, personligt, sexigt, tokigt och aa, vad mer kan man begära?. Haha. Möjligt att jag lägger upp en bild sen. Nu ska jag faktiskt kila och fika med mom. I'll back, sweet kisses

och,  GRATTIS MIG PÅ MIN NAMNSDAG! -som för övrigt emil sagt minst 10 ggr idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Med mig är det bra förutom mycket i skolan! Men snart jul, skönt!

Hoppas du får en bra dag idag!

2008-12-10 @ 11:32:39
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0