Nu är jag hemma från en minst sagt lyckad kväll

Kom precis hem från Stockholm med min käre far där jag ikväll varit på en faktiskt jätte mysig och lyckad kväll! Med ett väldigt försenat tåg tog vi oss till Stockholm för att gå på en företagsmiddag med massa annat trevligt folk och blöta tack vare regnet i Stockholm traskade vi dit runt sex tiden och fick börja med att se alla små söta barn som var i fokus och blev underhållda av massa trix från en äldre man som så småning om tackade för sig och dom flesta utav barnen gick och kikade på film. Vi andra ägnade oss åt att gå runt och hälsa på alla och prata lite smått och sen var det att hugga in i en otrolig buffé Oh no haha, jag som faktiskt inte kan äta så mycket längre blev helt tokig och ja, som vanligt blev man minst sagt riktigt mätt. Hur som helst, det var trotts allt riktigt gott och lite fick jag i mig! Vi satt länge och pratade med lite olika folk kring bordet jag och pappa satt vid och medan pappa gång på gång blev tok kramad av en söt liten kille så satt jag mest och pratade med hans jätte trevliga mamma. Lite senare fick vi se en jätte härlig film som en sammafattning av året. Riktigt bra gjort av Per! Sedan var det bara att mingla runt lite och jag hann b la prata väldigt mycket med David och Sofia, vilket var jätte trevligt och kul! Aa, men andra ord har jag haft en riktigt bra dag och har förövrigt lämnat in det sista för min ekonomikurs samt fixat min engelska. GREAT ! Imorgon ska jag till min läkare i Uppsala på morgonen sen blir det lite shopping och framåt eftermiddagen ska jag hem och fixa lite sen träffa Elin om hon är frisk (annars tror jag det blir Jocke, me like) och sen ska jag iväg på ett bodypump pass till kvällen. Mm.. känns som en härlig dag faktiskt förutom att jag har ledigt och inte får någon sovmorgon eftersom jag ska till läkarn Menmen, det är ju bra att komma upp i tid för att vara possitiv! Nu ska jag kila och ta bort sminket och sen lägga mig i sängen åh, det ska bli så skönt.

Sweet dreams


(extremt ful bild MEN; Kvällens outfit bestod av:
Svart tunika FLASH, svart linne JC, Tights HM, samt guld halsband+armband HM
Håret; lockat m. mycket spray och hårnålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0