omplåstring

Dagar som dessa med; hög feber och ont lite här& var tar minst sagt på krafterna. Man känner sig varken hälsosam, fin eller pigg& härlig Nej, men andra ord känner man sig allmänt seg och degig. Jag kände nu under kvällen att jag borde ge mig lite tid för att plåstra om mig själv lite. En alvedon som sänkte febern och det vara bara att sätta igång, okej jag fick vänta några timmar men sen så! Åh, jag känner mig så härligt fräsch just nu! Måste bara bli frisk så är allt på topp.
Till ansiktet: gjorde jag en jätte skön och lätt ansikts behandling m. ångande vatten.
Håret: En inpackning som fick ligga i medan jag höll på med ansiktet.
Naglarna: Efter att hår inpackningen var urtvättat& ansiktet var insmörjt och rent m. hudvårds prod. efter en varm och härlig dusch tog jag bort gammalt nagellack, putsade rent och målade på ett nytt lager med en så gott som genomskillnig nyans. Naturligt, vackert och passar till allt.


foto
; kväll ute hos mormor sum. 08
riktigt mysigt.

Nu ska jag dra mig mot sängen och försöka bli frisk.
Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0