blonde becomes blond

För tillfället sitter jag och känner mig "snygg" med slinghättan på och skriver med lite folk. Jag måste säga att det är väldigt sällan man känner sig så här otroligt ful faktiskt! Men å andra sidan; ska man vá fin får man lida pin!
Jag kände att det var dags att fräscha upp mitt hår lite och slängde därför med hjälp av Mimmi på en slingning och imorgon har jag bokat klipp tid så det här känns mer än bra! Det komiska är att jag alltid känner mig precis lika nervös när jag slingar eller färgar håret. Jag har gjort det ett par gånger och det har alltid lyckats blivit bra faktiskt men ändå sitter man med spänning dom dryga minutrarna som går och bara väntar på att tiden ska vara klar! ackack, vi får väl allt ta och hoppas att jag lyckas den här gången också. Det vore skönt.

Annars ikväll har jag varit och tränat en timme (otroligt skönt) +att det faktiskt blev en ganska lång promenad med Oliver lite tidigare vilket var riktigt härligt. När man väl kommer ut och har rätt kläder på sig då är faktiskt inte det här vädret så dumt har jag insett men, det förutsätter även att det är saltat på vägarna och att det inte är slask. Det gillar vi inte! Nu ska jag ta och fortsätta med mitt. Kommer med resultat på håret senare. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0