HOME

kom precis hem och jag sitter här för att snabbt skriva ett litet inlägg. Jag kan med ett leende på läpparna säga att jag är helt totalt slut efter en toppen dag inne i Stockholm. Vi har gjort allt ifrån att kolla på lägenhet till att kolla på kläder och äta en otroligt god och annorlunda middag, och jag tror faktiskt att jag skulle kunna stå på det här några dagar så mycket som jag ätit. Jag får skriva mer imorgon och då kommer förhoppningsvis även bilder på de presenter jag fått för just nu känner jag att jag är i behov av en varm dusch och sedan lägg mig med en kopp te samt en bok i sängen för att lite senare sova. Nu gäller det att friskna till! Sov gott,kisses

 Förresten vill jag bara även passa på att säga: Tack för en underbar helg allihopa, Ni vet vilka ni är och jag är verkligen jätte glad för att ni kommit och uppvaktat mig och allting!

m. dessa fina presenter fick jag även smycken, underkläder
en ansiktsbehandling och massa tröjor och linnen.

Kommentarer
Postat av: Linn!

Ja hade en jätte trevlig dag igår.. (på jobbet) haha. Hur hade du det på din födelsedag? Kram

2008-12-01 @ 08:50:39
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0