I FEEL GOOD

- Och nej, jag tänker inte på låten där dom sjunger "I feel good". Hmf, igår hann jag inte det jag lovat (att skriva kort om resutlatet av min slingning) hur som helst det blev plugg och annat fixat och mitt hår hade inte torkat fören vid 12 tiden och då var det dags för mig att dra mig mot sängen. Nå väl Mitt hår blev faktiskt riktigt bra. Kunde tagit lite mer på utväxten men ack, det får vara det ser naturligt och fint ut bara en lite toutch och inte blev det värre av att jag klippte mig idag! Runt tre tiden satt jag hos min trogna firsör Jenny och fast besluten satt jag om att fortsätta spara ut håret och endast ta bort det slitna samt fixa till luggen. Som vanligt blev det riktigt bra måste bara vänja mig med nyklippt lugg! - I FEEL GOOD!

Nu är det massamassa MASSA plugg som gäller och en liten fika med mom senare blir det en promenad och sen ska jag försöka att hamna i säng i tid och även skriva något smått här kanske. Take care, sweet kisses

Kommentarer
Postat av: Tobias

det är bra :D sj?

2008-11-28 @ 00:30:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

yes alla vore läckra :D

2008-11-29 @ 23:20:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0