I heard an old man say "There is much to think about but nothing to worry about"

Mmm .. det är stessigt just nu. Men som jag hörde en äldre man säga "Det är mycket att tänka på, Men ingenting att oroa sig för" let's keep going!   - Lite av min "att göra lista" :
- Inhandla dom sista julklapparna (jag gör allt för att slippa jul stressen)
- Städa rummet och packa upp väskan helt!
- Rensa igenom min garderob
- Dra mig ner till gymmet
- Få klart ekonomi samt musik kursen innan fredag
- Boka ny tid för massage
- Försöka hålla plugg humöret uppe
- Komma tillbaka till den "nyttiga jag" och hålla bättre koll på kosten
- Lösa allt med x
- Vända tillbaka dygnet rätt

Visst, Det känns lite trögt men allting går om man vill, var det inte så?


"kunde inte låta bli att älska att ha håret lite slarvigt stilrent uppsatt"
Idag har det i allmänt varit en rätt skön dag faktiskt,
Inte så mycket planerat eller upplagt.
Kollat upp lite inlämningar,
 fått veta att jag förtillfället ligger på VG i so kursen men
har dock ett prov kvar och efter det kommer det förhoppningsvis och ska det finns ett MVG där.
Min svenska kommer jag få minst VG på, happyhappy!
Och sist men inte minst så fick veta att jag på senaste provet fick MVG' gällande samhälls ekonomi.

Nej, nu fryser jag och har sprängande huvudvärk,
jag ska nog faktiskt ta och lägga mig nerbäddad med en filt och en stor kopp te framför tv'n, mysmys
I'll back. kisses


Kommentarer
Postat av: Tobias

usch då jag hatar snöstorm :(

2008-11-25 @ 19:53:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0