Now it's time for me to say goodnight.

Sitter för tillfället och laddar över bilder från elin's usb- minne; bilder från saltsjöbaden samt vår lilla tripp till stockholm. Tror dock att jag får ta och bläddra igenom dom imorgon, jag är verkligen otroligt trött så tänkte faktiskt strax börja dra mig mot sängen lite smått men först måste sminket bort och blabla bla *suck* menmen, ska bli skönt att få lägga sig i sängen tillslut och plugga det sista för kvällen. Har faktiskt jobbat rätt bra under kvällen och det känns mer än skönt att fått lite avklarat inför morgondagen, annars har jag förtillfället inga speciella planer för morgondagen får se vad som händer.

"Yesterday is a history, Tomorrow is a mystery"
sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Tobias

thank u :D haha

2008-11-26 @ 08:14:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0