This is the time, right?

4:e bloggen, dags att börja göra sig nöjd snart kanske? Never mind. Det är dags att rycka upp sig själv lite just nu känner jag och starten kom inte minst i förra veckan. Saltsjöbaden till fredagen, verkligen en toppen vecka med lite sömn, lördagen gick åt en hel dag med Elin i Stockholm som vanligt var det en helt underbar dag med denna flicka, och söndagen blev mest till att vila ut. Idag kom vi tillbaka till skolan efter en vecka borta, hmf, inge vidare .. men ack, med mina utslitna klackar traskade jag halkandes med Elin mot skolan i snö och konstaterade som många andra gånger med henne att tiden faktiskt går helt sjukt fort! och faktum är att varken hon eller jag kunde komma fram till vad vi egentligen gjorde det senaste höstlovet förutom lite små saker, minnes förlust ? Dagen gick i övrigt rätt trögt tills vi upptäckte per, PER PERSSON och mer än det; Nej, det tror jag inte att jag behöver säga just nu.

Nu ska jag kila iväg och nörda mig med johan och mimmi.  sweet kisses

saltsjöbaden
väldigt hemsk och oseriös bild från
saltsjöbaden men, den bjuder jag på!
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0