tomorrow is the big day

Oj, idag har det varit en fruktansvärt stressig dag. Jag har gjort allt ifrån att skura golv till att ta slut på varm vattnet samt laga mat för 15 pers. Idag var det middag som ni kanske förstår. Det blev faktiskt väldigt lyckat! Maten blev super och hela tillställningen blev en liten skön chill out kväll m. trevligt folk. Jag fick dessutom lite fina presenter eftersom det imorgon är min födelsedag, vilket alltid är lika kul såklart. (bilder kommer senare) Annars, så är det faktiskt snart lägg dags för mig, för klumpig som jag är har jag så klart gått och dragit på mig en förskyldning. Hmf,  verkligen jätte ont i halsen, vilket inte bådar gott för morgondagen... någon som har tips på botemedel mot halsont? skriv gärna. Imorgon är det firande som gäller! Först blir det nog till att gå upp ganska tidigt eller kanske t o m bli väckt med en tårta vid sängen, mys jag längtar. Sen blir det förhoppningsvis lite paket öppning och efter det vet jag faktiskt inte vad mer som kommer ske förutom att vi ska iväg in Stockholm. Så, vad som händer sen, det återstår att se.. Hoppas ni haft en bra kväll allihopa, Ciao sålänge

Ikväll bestod min outfit av:
en svart playsuit m. djup ringning i bak MONKEY svarta tights HM svart kjol m. hög midja och hängslen VILA
håret: en uppstättning m. hårnålar

Kommentarer
Postat av: linn

haha ja det var helt sjuk, och pinsamt!

Grattis föresten! =)

2008-11-30 @ 11:21:54
URL: http://linnssy.blogg.se/
Postat av: Evelina

svar: Nej det är väldigt mysko! Nu har jag även lagt upp en uppdatering på lappen :)



Ha det gott

2008-11-30 @ 11:43:08
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0