I'll show you

Mama, take this badge from me.
I can't use it anymore.
It's gettin' dark, too dark to see.
Feels like I knockin' on heaven's door.


Det var länge sen jag bloggade,
Och det var länge sen jag hade tid eller ork till något överhuvudtaget.
Men, nu är jag på G nu kommer vändningen!
Well, I'll show you.
- Sitter jag och säger såhär närmare halv tolv när jag är trött efter en lång dag
och ska upp imorgon kl.06:00,
GOOD WORK keep it.. eller kanske inte? Never mind.


Jag ska bli bättre på att blogga igen.
Kanske ska börja planera in "bloggtid" i min kalender, borde inte det fungera?
Shiit, känner att jag väller av ord, fraser och idéer just nu.
Ska inte göra detta för lång dragit.
Jag ska skrika av mig lite på Elin över msn, hon blir ett bra offer!
Blir att fortsätta med plugget ett litet tag till också, läggdags så småningom.

Ciao sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0