bloggtorka-hårdplugg

Jag måste faktiskt erkänna att jag varit grymt dålig på att blogga, hmf. Det här är inte okej.. Vilket fall som helst har jag hunnit med mycket annat i veckan. I tisdag, dagen innan allt drog igång var jag och fikade med Elin, Erik och Christoffer under kvällen. Rikitgt mysigt och trevligt som vanligt faktiskt. Under Onsdagen fick jag b la träffa lite kompisar som man inte sett på länge, trevligt trevligt. Under Torsdagen var jag ute på promenad med Elin.D, Elin, Oliver och Malin under eftermiddagen och sen var jag på möte angående förberedelse nför england's utbytet som startar igen. Det drog ut på tiden rejält men Elin och Jag gick åtminstone hyfsat nöjda därifrån eftersom vi fått egenom det mesta av våra synpunkter. Fredagen gick till största del åt att sitta föreläsningar, Vissa bra, vissa lite mindre bra.. Igår träffade jag Josefine vilket var lika underbart som alltid. Nu är det plugg som gäller några timmar framåt. I'll back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0