god natt

Igår var det alltså klippning som gällde för min del och ja, ska jag vara helt ärlig blev det inte så pjåkigt alls. Som jag tidigare sagt så höll jag mig till att fega ur med en vanlig toppning (vilket ifs. inte kan bli så himla fel) dock ogillar jag starkt den jobba känslan efter att man klippt sig Allt-jag-sparat-ut-är-borta-och-nu-kommer-det-ta ännu-längre-tid-att- få-det-till-den-längd-jag vill trotts att man innerst inne vet att även fast man ska spara ut krävs dom här klippningarna, åtminstone om man vill ha fint hår, Never mind. Luggen däremot valde jag faktiskt att göra lite annorlunda mot innan (snedbena som vanligt, javisst!) Men jag klippte det faktiskt betydligt kortare än innan och klippte in lite mer som fick bli lugg. Just nu känns den bara väldigt kort och "snäll" men luggen är ändå något jag alltid står och klagar på efter någon månad på att den växer ut så fort och bara är ivägen så det känns ändå riktigt bra må jag säga! Veckan hitils för mig har varit ganska tung. Jobbiga , tunga saker som slängts rakt i ansiktet och lite sömn men det känns väl som att allt ska lösa sig så småningom på något sett. Har lyckats blivit klar med ganska mycket saker och kunnat träna vilket känns väldigt skönt! Imorgon ska jag iväg och träna små kidsen kl.10 till 12:00 så nu blir det till att dra sig mot sängen. Take care

Kommentarer
Postat av: Conny

Hahaa... I know the feeling. Men Det blev säkert skitsnyggt :-)

2009-02-16 @ 00:09:12
URL: http://connyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0