it's a new year with new expectations, chances and experiences

Nyår spenderade jag b.la ute på landet hemma hos Anton där Josefine, jag och Elin faktiskt var dom enda tjejerna eftersom dom andra inte kunde komma men det gjorde inte oss något. Även fast t o m Josefine åkte hem ganska direkt så jag kan jag vara hundra procent säker på att Elin tyckte att det var minst lika trevligt och mysigt där som jag tyckte. Med båda gammalt och nytt folk blev det mer än toppen! Vid tolv-slaget stod jag på en fest nere på stan med min syster och bror och skålade in det nya året med ett glas champange, även där med massa annat trevligt folk och sen lite senare fick jag en mysig natt hemma.

Dagen efter nyår var dock minst sagt tung och bestod av; huvudvärk, vatten, tv-tittande, pizza, sova och sova ännu lite mer...

Nu är ett nytt år startat och jag vet nog inte riktigt vad jag har för krav på 2009 mer än att jag känner att jag kommer att få stå inför många val genom t ex plugg, och upplägg för träning samt extra jobb men allt detta ska nog lösa sig och mina egentligen mål med 2009 är att jag ska lyckas hitta rätt med allt, bli ännu lite mer nyttigare samt försöka träna lite mer. Det var nog mina största projekt som jag kan komma på just nu. 

Nu ska jag ta och kika på film med Johan och Mimmi, I'll be back kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0